Starpedya

sobota, 26 marca 2016

Trochę tego......trochę tego

Piszę tego posta bo we wcześniejszym mi się nie zmieściło.Więc jak przeczytaliście tam pisze że przyjmuję zgłoszenia do klubu na wiadomość na fb.Jak nie masz fb to możesz napisać tutaj.Mi to nie przeszkadza.Więc zmieńmy trochę temat i powiem wam co zobaczyłam jak jechałam do Jodłowego Gaju.Na początku przejechałam normalnie przez most i jechałam prostą droga nie po żadnych zakamarkach do jg i nagle widzę ,że na drodze coś leży więc podchodzę do tej paczki i ją klikam nie chciało mi się czytać więc pominęłam.I tom paczkę mamy do kogoś zawieść tylko nie pamiętam do kogo.Jeszcze jedno ukryte zadanie które wykonałam.Nie daleko pzk jest taki most i tam koło tego mostu w wodzie jest butelka będziecie musieli odnaleźć drzewo.Jak znajdziemy to drzewo to będziemy musieli pojechać tam pod wiatrak i tam taki pan będzie pilnował owiec.Więc podchodzicie do niego i klikacie.A już później sobie poradzicie.
Jeszcze jedno jakie już rzeczy dostaliście zbierając jajka ja dostałam: marchewki, jabłka,pomarańcze,maskę królika,bluzkę i nie pamiętam co jeszcze.............o wiem jeszcze siano ale na pewno coś jeszcze.A wy piszcie co dostaliście w komentarzach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz