Starpedya

piątek, 22 kwietnia 2016

Półwysep Południowego Kopyta

Hej jak obiecałam tak zrobiłam,czyli porobiłam zdjęcie z nowego terenu,jak coś wszystkie zd są moje więc paczajcię na zdjęcia a na dole będzie mała notatka na temat tego terenu.

                                             Tutaj ja ze Starrider przy latarni morskiej
                                                         Tutaj takie zd z ziemi
                                                              Tutaj przy promie
                                               Tutaj w Zatoce Południowego Kopyta
                                                    Tutaj na tle tych kamieni i skarp
                                            Tutaj zd z Farmom zd Farmy pod spodem
                                               Tutaj na Farmie Południowego Kopyta
                                                \
                                                      Tutaj przy Chatce Hermita
                                                        A tutaj Hermit pan dziadek
 

Więc jak jeszcze nie odkryliście tego terenu to szybko odkrywajcie będziecie mieć wiele różnych zadań np.naprawić GEMO,uratować rodzinę z wyspy na której utknęli  i wiele więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz